24 November 2020

Öğretmenler günü Happy Teachers' Day

 Şuan hayatta olmayan değerli öğretmenlerimin,

TÜBİTAK 1993 Liseler arası Fizik yarışmasında Türkiye 1.si olmamı sağlayan ve destek olan Ankara Anadolu Lisesi değerli öğretmenlerimin,
Demir Çelik Fabrikasının karşısındaki İbni Sina Anadolu Lisesindeki öğretmenlerimin,
Doğu Akdeniz Üniversitesi eski Rektör, dekan ve bütün öğretmenlerimizin,
International House’da ben ve öğretmen arkadaşlarıma CELTA eğitimi veren öğretmenlerimin,
Okul olarak çalıştığım kurucu, okul müdürü, müdür yardımcısı öğretmenlerimin,
Bu güzel topraklarda olmazsa yaşayamayacağım başöğretmenimiz Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ün,
Kendi öğrencileri ile beraber bilgisini bizimle paylaşan öğretmen annem ve Abant İzzet Baysal Eğitim Fakültesi eski dekanı rahmetli teyzem Prof. Dr. Mürüvvet Bilen’in
Ekteki (aşağıda) mektubu bana layık görüp yazan Ankara Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erkan İbiş’in
Sevgisini ve bilgisini benden esirgemeden paylaşan öğretmen arkadaşlarımın,
ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ sevgi ve saygı ile kutlarım.
Sizler elimden tutmasaydınız bende çocuklarımın ellerinden tutamazdım.
VAR OLUN
Saygı ile önünüzde eğilirim.
İngilizce öğretmeni
Erkin YILDIRIM
24.11.2020


1998 yılından beri yetiştirdiğim iki binin üzerindeki öğrencim benim değil SİZİN Eserinizdir.



No comments: