21 August 2007

Wedding

A friendship that was shared by two has grown into a love so true please share our joy as we


Deniz YILMAZ
and
Erkin YILDIRIM


exchange marriage vows and begin our new life together on Saturday, twenty fifth of August two thousand and seven at eight o'clock pm. in the evening.

Tolunay Düğün Salonu
Bor yolu üzeri -Atatürk Bulvarı Yataş Home Üstü Niğde Turkey



Deniz & Erkin
Birlikteliğimizin sonsuza kadar sürmesi umudu ve dileğiyle ortak yaşamımıza adım attığımız bu günde bizimle olmanızı diliyoruz.



Yıldırım ve Yılmaz
Aileleri

25 Ağustos 2007 Cumartesi
Saat: 20:00
Tolunay Düğün Salonu
Bor yolu Üzeri - Atatürk Bulvarı Yataş Home Üstü Niğde

21 comments:

Erkin said...

Bizi tanıyan ve seven herkes davetlidir.

Deniz & Erkin

Nesrin DERİNKUYU said...

CANIM YA

MUTLULUKLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Erkin said...

Çok mersi

DRNEFES said...

sizlere bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.Allah bir yastıkta kocatsın..
çok özür dileyerek bir soru sormak istiyorum dikkatimi çekti de.kına gecesi yok mu?ben çok severim de..hehe..kendime kına yaktırmıcam ya da çok az yaktırcam ama kına gecem olmadan gelin olmucam büyük konuşmak gibi olmasın;)

g. said...

ayyy çok sevindim hocam yahu..Allah mutluluğunuzu bir ömür daim etsin:):):):):):):)

Erkin said...

Doktorcum kına gecemiz tabiki var 24 August da aksam isterseniz onada tabiki gelebilirsiniz :)

Erkin said...

Cok mersi Gamze

Gamzeli said...

Hadi bakalım hayırlısı olsun, şuan elimize davetiye geldi başka birinden, çok şaşırdım her an senden sandım çünkü davetiyeleriniz aynı...kutusu çok hoş pembe :)

Allah bir ömür boyu mutlu etsin, bir yastıkda kocatsın inşallah...

Anonymous said...

slmlar erkin

bütün mutluluklar sizlerin olsun,darısı başıma :)

--- said...

Denizi ve seni tekrar tebrik ediyorum. bu mutlu g�n�n�zde yan�n�zda olamad�m ama telgraf�m in�allah vaktinde ula�m�t�r. �m�r boyu mutlu, sa�l�kl� huzurlu olman�z ve bir hayat�n t�m g�zelliklerini beraber ya�aman�z dile�imle...

--- said...

Denizi ve seni tekrar tebrik ediyorum. O mutlu an�n�zda yan�n�zda olamasam da g�nderdi�im telgraf in�allah vaktinde elinize ula�m�t�r. �m�r boyu mutlu, sa�l�kl� huzurlu olman�z ve bir hayat�n t�m g�zelliklerini beraber ya�aman�z dile�imle...

Gamzeli said...

Düğün nasıl geçti :)

Anonymous said...

Cannım öğretmenim tebrik ediyorum.

Anonymous said...

Ögretmenim mutluluklar hep sizinle olsun

didaktik palyaço said...

hayırlı olsun düğününüz:)
ama davetiye yazınız çok mu umutsuz olmuş ne:) sanki ''biz bi deneyelimde sonsuza akdar surerse surer, hadi rastgele '' der gibi olmuş:D

DRNEFES said...

eee hadi erkin hocam foto bekliyoruzz..merak ediiyoruz sizi..goremedik blogda gorelim bari:(

Erkin said...

Arayan,soran,gelen,telefon açan herkese sonsuz teşekkürler...

Doktorcum yakında yazacağım merak etmeyin lütfen:)

Erkin said...

Luciano, seni yıllar önce bir yakın arkadaşımın vasıtasıyla dinlemiştim, aramızdan ayrılışını dün öğrendim:(. Üzgünüm... Toprağın bol olsun.

Gamzeli said...

nasıldı düğün?

Nesrin DERİNKUYU said...

:-)) I love painting picture, because while I am painting, I fell good my self, I forget some events , Just I think my imagine and I paint , I am not good at painting, but it s cheery,,

Expecially I wonder The pictures which you will paint, When you retire,:))))))

take care byeee

Anonymous said...

Sonsuz mutluluklar....