17 October 2007

Boyut Anaokulu





Ben bir baba olsam, göz yaşlarımı tutamazdım...




Benim adım Cantürk olacaktı, ve gittiğim Anaokulun duvarına doğum günümde adımı balonlarla yazacaklardı. İnanılmaz birşey olurdu!, sanırım o gün Dünyanın en mutlu çocuğu ben olurdum. Yüzde yüz eminim babam ve annem kısacası ailemin her ferdi çok mutlu olurdu ve eminim binanın fotoğrafını çekerlerdi, aynı benim fotoğrafını çektiğim gibi.

Efendim benim Cantürkle yakınlığım sadece öğrenci öğretmen ilişkisinden öte değildi. Taki bu fotoğrafı çekene kadar, şunu samimiyetle itiraf etmek istiyorum, sekiz senedir İngilizce öğretmenliği yapıyorum, dört senedirde bazı devlet ve özel anaokullarda İngilizce derslerine giriyorum.
Ama Boyut Anaokulundaki, sevgiyi, çocuklara gösterilen yüksek ilgi ve alakayı, yüksek seviyedeki eğitimi başka hiçbir yerde görmedim.

Keşke bende küçükken Boyut Anaokuluna gitseydim. Eğer bir gün kızım veya oğlum olursa düşünmeden Boyut anaokulundaki öğretmenlere vicdanım rahat bir şekilde teslim edebilecem.
İki senedir İngilizce derslerine girdiğim bu Atatürkçü anaokulunun, eğitim çizgisini her zaman hep bir üste çıkaran Çocuk Gel. Eğt. Uzmanı Zerrin HANCI'yı yürekten tebrik ederim.





No comments: