18 March 2008

Uzun Ince Bir Yoldayım

Uzun ince bir yoldayim

Gidiyorum gündüz gece
Bilmiyorum ne haldeyim

Gidiyorum gündüz gece

Dünyaya geldigim anda
yürüdüm ayni zamanda
Iki kapili bir handa
Gidiyorum gündüz gece

Düsünülürse derince
Uzak gözükür görünce
Yol bir dakka miktarinca
Gidiyorum gündüz gece

Sasar Veysel is bu hale
Gah ağlayan gahi güle
Yetişmek icin menzile
Gidiyorum gündüz gece

By Tarkan

Gecenin yorgunlugunu attığım bir esnada radyoda Aşık Veysele kulak verdim, dudaklar mırıldandı yorgun olsada. Ne güzel çalar o sazın aşığı, gündüzleri öğrencilerim geceleride kitaplarım nerde bunun ortası? Nerde sevgili, gündüz gece gündüz gece...

Hiç sevgilisiz bir yol olurmu varsada çeksin gitsin, yolum olmasın varsada kaderde çeksin gitsin. Yetişmek nereye! sevgisiz hele sevgilisiz. Gidiyorum gündüz gece gündüz gece...

Durmayan şu zamanda bu yolda yeğler sevgili beraber el ele yürümeyi, musallat taşı son nokta olsada eller beraber olsa gerek, kısmet göz yaşından öte. Gidiyorum gündüz gece...

Ne için koştururuz bu yollarda varsa bir sınav niye olmaz hemen şimdi? Neyi bilmem yarını mı? Bilmiyorum ne haldeyim, gidiyorum gündüz gece.

Susmak mı gerçek olan, ...yoksa eskisi gibi kağıtla kalemimi tekrar aynı arenada karşılaştırmak mı. Korkum var işte tam o noktada. Yıllar geçti yazmayalı, söz verdim bitsin diye. Birkaç gün önce gizliden gizliye sözün bittiği yerde kalemime sarılıp yazmayı denesemde gizliden gizliye ... dediğim anda "Okudum yazdıklarını ..." dediği anda tekrar anladım Sevdiğmi...

No comments: