2 December 2012

Trakyalım


Canım Anneanne ciğim, soğuk bir kış sabahı yalnız bıraktın biricik torununu…

Özlesem de sanki hep yanımdasın, nasıl mı? Sana çok benzeyen bir kızım var:)). Canım eşime doğumdan altı ay önce doğacak çocuğumun anneannemin gözleri gibi masmavi olsun istediğimi söylemiştim. Güldük geçtik…

O güzel gözlerini unutmam imkansız! Biliyor musun,  emekli olduğumda anneciğim gibi resimler çizmek istiyorum, yağlı tablo boyamaları denemek istiyorum. İlk tablom ise aşık olduğum o güzel gözlerin olacak, Rumeli güzelliğini ise bir başka yansıtacağım… Her hal Allah bu güzelliğini bana hatırlatırken, kızıma gözlerinin aynısının yeşil mavi arasını verdi.  Ama inan Allah şahidim olsun inan, inan seni çok özledim. Birde kızımın burnu da sana çok benziyor:).  Herkes kızımı birine benzetse de ben, senin biricik tek torunun, kızıma baktıkça seni görüyor gibi oluyorum. Birde o güzel ince telli, güneş sarı saçlarını da görüyorum. Son yıllarda bembeyaz olsa da, bir başka güzeldi saçların. Minik ellimi tutup beni parka götürdüğün, en güzel muhallebiyi yaptıktan sonra ilk bana ikram ettiğin günleri hatırlıyorum… Dostlar müsaadenizle, anneannemin İstanbul Türkçesini tanıştığım çok az kişide dinleyebildiğimi itiraf edeyim. Unutamam o beni mest eden güzel konuşmalarını, nezaketin başka bir şekliydi sevgiyle anlattığın her konu.

Dünyalar güzeli eşim ve sana benzeyen tatlı kızımla beraber saygıyla ellerinden öperiz.

Huzur içinde yat

ERK Soyundan gelen, Trakyalı tek Torunun

Erkin

No comments: