31 December 2013

Kalk Artık!


KALK ARTIK!

Ben sana aşığım Kraliçem,

Ben yüreğime kazıdım sana olan sevgimi,

Haykıramam içeme akar sevgin,

Bir o kadar yorgun olsam da dimdik dururum yine de

Sevdanı yaşayamadan gideceğim,

İşte o zaman diz çökeceğim, öpemeden seni

Uzat ellerini tut beni, gece oldu yine öpemedin iyi uykular diye

Ne zaman doyacağım bilmem ...

Yorgunum artık, affedebilsen beni ne mutlu olur bu yürek

Can kurban o güzel yeşil gözlerine

Uzat ellerini dokun bana deki seni seviyorum BABAM

Neredesin BABAM, KALK artık tutmaz yerini hiçbir şey

Çok yoruldum çok…

Ne zormuş Baba olmak, okuduğun Hürriyet şiirleri kulağımda

Ama haykıramadım ben küçüğüme

Baba… baba…

Beşinci torun öper elinden dün geldik seni görmeye,

Çok yorgunum Baba…

Geceler saklar yaşları, Yeşilim bilmez benim geldiğimi

Nedir bu hayat, yazılanı mı yaşıyorum bilmem

Yeter artık gideceğim

Hayallerim kararıyor

Yeşilime doyamadan gideceğim

Hadi Allahaısmarladık pek sıkmadan gönülleri

Dediler niye yazmıyorsun diye; işte yazdım dost / dostlar,

Gönülden de  yazsam, sanırım paslandık:)

 

 

 

No comments: