30 May 2006

My first, old photo machine. İlk fotoğraf makinam.

7 comments:

Unknown said...

:)Piyanonun üstünede ayrı yakışmış doğrusu.İlk olduğu için en değerlisidir öyle değil mi?

Diğer amatör fotoğrafçı arkadaşlarınla da tanışmak için can atıyorum.Bu çok güzel olur...

Gamzeli said...

Güzel fotoğraf makinası ..benim arkadaşda da var süper çekiyor...

Erkin said...

You're usually feeling the love for taking pictures the world around you - you want to hug everyone, that you're taking wonderful pictures! :)))
And while you're usually content to sit back and view the photos that were taken by you with wonder...

That piano is not mine it belongs to my mum! and also my sisiters are playing the piano. Definitely my old photo mach. looks wonderful with the piano. Bu fotografı yakalamak için en az 30 tane çekim yaptım. Çekimlerimin bazılarında eski mekanları kullanıyorum. Pianoyla makina ayrı bir kompozisyon yaratıyor değil mi? Esas bu makinayla melekleri çektim! Göreceksin, onları seyretmek ise bir başka! Alacaksanız SONY lerin fiyatları düşüyor, 8.00 megapikcel Ankara'da 1000 ytl ye var.

Tabi süper çekiyor. Biliyormsun yeni dijitaller hala bu eskilerin çekimlerini yüzde yüz yakalayamıyor.

Nesrin DERİNKUYU said...

I loved your page music. Your photographer machine is very sweet :)) I m sure you are taking your angels photo with it :)) I mean Your students ... :))

Anonymous said...

Erkin şu piano benim evimde olsa!!!! Ah aahhhh , çok şanslısın, arkadaş öğren şu aleti!!

gulsen_kiz said...

www.fotokritik.com
www.deviantart.com
tavsiye edilir ;)

Erkin said...

Dear Gulsen,
Thanx for your recommendation