6 October 2015

FCE 2015

Değerli FCE öğrencilerimi başarılarından ötürü tebrik ediyorum.

Gelecekte aklınızdan ve kalbinizden ne geçiyorsa gerçekleşmesini diliyorum. Canlarım benim...

Çağıl AKBAŞ

Berna ÖZKARA

Damla HELVACIOĞLU

Utku Berkay DAĞDEVİREN

Görkem CANGÖZ

Fidan Ekin TEKİN

Başak MISDILIOĞLU

İrem Sıla ÜNLÜ

Yüksek başarı önce yaptığı işi sevenin, böbürlenmeyi kalbinin en uç noktasına hapsetmeyi bilenindir.
Ben size bir şey öğretmedim. Bütün başarı sizin kendi özverili çalışmanızdır. Lakin hala öğretmeninizim ve şunu unutmayın kütüphanenizdeki sözlüğü sakın birine ne ödünç verin nede hediye edin!. Vereceğiniz tek bir kişi vardır oda kendi kanınızdan sizi anlayacak, size saygıda kusur etmeyecek torununuz dur. Bir sözlüğü nasıl kullanılması gerektiğini tek tek tam dört yıl bir fiil siz anlatın o dinlesin, uygulatın. Tatmayı, haz almayı öğrensin. Tıpkı anneannesinin, dedesinin yıllar evvel terlediği gibi. Elinizdeki tek HAZİNE siz değerli öğrencilerime emanet ettiğim ve nesillerinize aynı tatta aktarmanızı istediğim sözlüğünüz dür. Şimdi anlamayan, yaşı kemale erince niye özellikle bu kitabı önerdiğimi daha iyi anlayacaksınız :)))

Benim çalışkan evlatlarım, ismini yazamadıklarım sizi unutmadım. aslada unutmayacağım. Hakkım hepinize helal olsun. Ama şunu da unutmayın bir takım son maça kadar beraber terler, yorulur çalışır. Orta yerde cayan kaybeder. Son pişmanlık fayda vermez. Umarım ben hatalı çıkarım...

Yerim yurdum belli.
Görüşmek dileğiyle
Gönlünüzde hep SEVGİ kalsın :))

No comments: