26 October 2015

Allahaısmarladık

Bir tanem,
Can tanem,
Yazdım sildim, yazdım sildim. Aylardır her yazdığımı siliyorum...
Silmek niye? !
Belki sildikleri mi tekrar eskisi gibi yayınlarım...
Ama şunu hatırladım ve sana tekrar hatırlatmak istedim... Bu dünyada hiç kimse kalıcı değil.
Sakın ama sakın bunu unutmayasın. Bazen yorulduğumu düşünüyorum. Sen düşün şimdiki yaşımı.
Hepimizin akıbeti belli, sen ben hepimiz gideceğiz... Bunu unutma

Ne olursa olsun gideceğim bu biline inan inanma ben bunu bir gece yurt dışında İtalya'nın güneyinde küçük bir adada çok yoğun bir sokakta, her yerde gece olmasına rağmen kalabalık bir sokakta bir an durdum bir gün gözümü kapayacağım tekrar açacağım ve zaman dolmuş olacak dedim. Sanırım 24 yaşındaydım. Şimdi ise 40 dayım.

Nur tanem şunu asla unutma durduramayacağın tek bir şey vardır o da ZAMAN
Babacım sonuç mu diyorsun. Çok basit ...
Bu benim hayatım aklımdan geçenlerin dört de bir buçuğunu buraya yazdım vaktin olursa merak edersen okursun.. okursun...
Şiirleri çok okudum... Kütüphanem sana bırakacağım en pahalı servetim. Amerika'dan babacığımın ve anamın bana aldığı ansiklopedileri lütfen onu asıl okuyacak kıymetini bilecek üniversiteme lütfen bağışla. Üniversitemin kütüphanesinde babacığın bir seneye yakın çalışmıştır. Eminim canla başla o ansiklopedilerin değerlerini bilenler çıkacaktır.
Ben şunu öğrendim ömür dediğin bir göz kırpmasıymış. Yaşarken yazıyorum ne mutlu bana. Semaya bakmak nasip olursa bir kere daha Yaradana çok şükür, her şeyi ama her şeyi tattım, dokundum, gittim, gördüm ham dolsun gerisi yalan.

Kapılar kapana, yılda bir kere hatırlana.
Ne kısaymış yaşananlar  261015

Allah vatanımı korusun, cihana barış eylesin. Küskünler barışsın, kalp kıranlar kırdıklarından af dilesin. Canla başla yabancı bir dili öğrettiğim CANLARIM büyüyün çınar olun. Ademler sizi sulasın, kökleriniz her yere uzansın, insanlar yabancı dilinize / dillerinize hayranlıkla baka kalsın. Çok Seyretmeyin Çok OKUYUN. Kültürünüzle, oturmanızla, adabınızla, nezaketinizle, SABRINIZLA, böbürlenmeyen yüreğinizle yanıt verin. Hatayı değil, doğruyu arayın, yalancıdan kaçın, dürüstü ÖPÜN, her  dersimde her başka şeyi anlattığım küphene dokun hatırla. Sen bana kızardın bir gün gideceğim dediğinde! Emanetim iki tanedir size biri sıkıştığında bakacağın sözlüğün bir gün başının üzerine koyacaksın diğeri ise ayanı bastığın yerin KIYMETİNİ bilesin.
Rüzgar esiyor gitme vaktim geliyor. Ben senin hocan Erkin, aklımın yolu artık durdu, çözemen kalanı. Dallarınız arasında bir rüzgar olam son kez. Nice çınarlarım büyüyün çok olun...Zil çaldı ders BİTTİ. Y...... beni çağırıyor. sadece gülen yüzünüzü dostluğunuzu yanıma alıyorum. Bitti bu güzel rüya.
Allahaısmarladık

2 comments:

Erkin said...

:)Amma etkili bir yazı olmus reytinkler yüksek. Bir günde ölümü düşünelim ne olur? :) Doğru bildin. Ölüm bize hiç uzak değil. Var ol Arda. Cansu yasın büyüsün anlarsın. Nedim çok düşünmedim sadece yazdım:)) Yakın dostlar şunu bilir derim yaz hayat kısa, ölümü Niçin unutalım bir gün kapıyı çalacak değil mi? :) Eşimi arayan, müdürümü arayan, beni arayan her dosta selam her şey yolunda :) ama unutmayın obur tarafı! Doğru ekelim ki hasat da mutlu olalım. Adalet yanımızda olsun.

Erkin said...

Değerli arkadaşım Ömer'e ayrıca teşekkür ederim.