14 November 2006

Nohutlu Etli Bamya by Filiz

Ablamın bamyası bambaşkadır:) Hemen herkes eminim bamyayı sevmez! Ben yemek seçmem. Hele ablamın yemeklerini hiç seçmem. Sağolsun, azımıza layık süper bir sofra hazırlamıştı. Bazen öyle pat diye arar bir kaç gün önceden. Biraz rahatsız olduğumu biliyordu, özlemişte. Israrını rededemedim. Yeğenlerimde ısrar edince gittim. İykide gitmişim.

Yemekten sonra ev tatlısıda yedim. Filiz ablamın tatlılarıda süperdir. Parmaklarınızı yersiniz. Sohbet uzun sürdü, bu gece burda kalıyorum. Arda yazdıklarını okudum, çok şekersin. Gelecek yaz işlerimi ayarlarsam bende geleceğim, ya naber :))) Beraber okuruz. Hafta sonları görüşürüz. Aslıya selamlar, çocuğu benim için öpermisin lütfen. Yeğenlerde selam gönderiyor:))

10 comments:

Anonymous said...

Tesadüfe bak ya az önce bamya yedik:) ben de yazmak istedim tabiki. Herkese afiyet olsun Filizin ellerine sağlık.

Nesrin DERİNKUYU said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nesrin DERİNKUYU said...

HEYYYYYYYYY WHERE ARE YOU ? :)

ENJOY YOUR MAIL ...

Nesrin DERİNKUYU said...

HEYYYYYYYYY WHERE ARE YOU ? :)

ENJOY YOUR MAIL ...

Nesrin DERİNKUYU said...

HEYYYYYYYYY WHERE ARE YOU ? :)

ENJOY YOUR MAIL ...

Nesrin DERİNKUYU said...

AY INANMIYORUM YA BİR PUPLISDE ÜCLEDİ :))

FAZLA RAHATSIZLIK VERDİM :))

Gamzeli said...

Ayy ben bayılırım bamyaya ama etli sevmem tabiki..Olsada yesem şimdi :)Afiyet olsun sana...

DRNEFES said...

aaaa bamya çok güzeldir çok severim...tatlı da güzeldir hele sütlüyse...

Erkin said...

Herkese afiyet olsun... :)

Anonymous said...

Hemen en kısa sürede konuştuğumuz gibi seni İngiltereye bekliyoruz. Öğretmenler günün kutlu olsun. Erkin seni özledik gerçekten gel! :) Anneninde öğretmenler gününü kutlar ellerinden öperiz.

Arda ve Ailesi

UK.