25 November 2006

Öğretmenler Günü

"Öğretmen doğan güneşe benzer. Etrafını aydınlatarak karanlıklara meydan okur." Bu sözleri dün bir öğrencim söyledi. Tabiki bir öğretmen ailesinin çocuğu olmak ve gerçekten sevgiyle bu sözleri kendi öğrencilerimden duymak bambaska güzel birşey...

Zaman inanın ki o kadar hızlı geçiyorki. Okuttuklarımın bazıları şimdi lisede bazıları üniverisitede bazıları iş hayatında hatta bazılarıda evledi. Onların mutluluklarına katılmak ve toplumda bir yerlere geldiklerini görmek bana ayrı bir mutluluk veriyor.

Dünkü erken jestleri için 3C sınıfına teşekkür ederim. :))

12 comments:

Anonymous said...

Öğretmenim şimdi babamla bu sayfanıza girdik. Bu günü belkiyordum. İlk ben yorum yapacam demi? :) Yupi

Öğretmenim sizin ÖĞRETMENLER GÜNÜZÜ KUTLAR, ELLERİNİZDEN ÖPERİM.

Öğrenciniz
Canan SADIKOĞLU

Nesrin DERİNKUYU said...

ÖĞRETMENLER GÜNÜN KUTLU OLSUN :)) UMARIM HEDEFLEDİĞİN BAŞARIYA ULAŞIRSIN... :)

Anonymous said...

Öğrtemenler gününüz kutlu olsun. Sizi özlüyorum. Annem ve babamın selamları var. Derslerim gayet iyi. Öğretmenim Ankaraya geldiğimde sizi görmek istiyorum. KENDİNİZE İYİ BAKIN

Anonymous said...

Öğretmenim merhaba, nasılsınız? Ben çok iyiyim. İngilizce sınavım belli oldu. Yarın size geldiğimde söyleyeceğim. Yok yok süper bir not aldım. Size süprizim var:)))

Öğretmenim öğretmenler gününüzü kutlar, en iyi öğrenciniz olacağıma söz veririm.

Eda

Anonymous said...

Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

Group 103
Selçuk Uzun

Anonymous said...

Öğretmenler gününüzü kutlarım hocam.

Class 105

Anonymous said...

Öğretmenim bütün çiçekleri size armağan ediyorum.

Erkin said...

Öğretmenler günümü hatırlayıp kutlayan herkese gönülden teşekkürler.

P.S: Önemli bir sempozyumun yoğun luğu içinde olduğumdan bazılarınıza geri dönüş yapamadım. Sorry about that. Let me wish you A HAPPY TEACHERS' DAY :))

Unknown said...

öğretmenler günün kutlu olsun.Biraz geç oldu çok çok özür dilerim öğretmenim :(

Anonymous said...

Öğretmenim annemler seminerinizden geldi. Babamında hoşuna gitmiş. Bilgiler yeterli olmasına karşın sizlede hafta sonu özel konuşmak istiyorlar. Cambridge sınavlarına bende girmek istiyorum.

Goodnight

Selin

Anonymous said...

Öğretmenim:), sevgili arkadaşım biraz geç olsada senin o derin hoşgörüne sığınıyorum. Öğretmenler gününü kutluyorum. Nasılsın? Uzun zaman oldu? Zeynep ve Aslıyla konuştuk, başkentte gösterdiğin başarıları dinledim. Zaten senin eğitim kulvarındaki başarını biliyorum, şimdi bir kat daha mutlu oldum. Seminerinin baş konuğuda TBA Eğitim müdürüymüş. Ne şanslısın. Gel burda birde bizim halimizi görde üzül:((. Seni özledik. Gelişmelerden bizi haberdar et olmazmı:)) Kendine iyi bak dostların.

ALTIN KIZLAR
SİBEL, BERİL, MELİS ve bütün okul!

Erkin said...

Altın Kızlar hepinize tek tek teşekkürlerimi sunar gözlerinizden öperim. Bende sizlerin Öğretmenler gününüzü kutlarım. En yakın zamanda konuşmak ve görüşmek üzere...